Ångest, ångest, ångest FETING ÅNGEST!

Ja idag får ni en svensk rubrik!!
Jag håller på att stressa ihjäl mig själv, har nog aldrig under mina 21 år i livet varit närmare en hjärtingfarkt!!
Eller en hjärnblödning?
Who knows!!


Jag ska åka på söndag, PÅ SÖNDAG!!!
Hur ska det här gå, jag har inte packat en enda sak i en enda väska..
Förresten så har jag inte ens letat på väskorna än, det här är vad jag kallar dummare än dummast!!
Faaan!!!
No motivation, what so ever!!!



Jag känner för att gå ut ikväll och sväva runt i min bubbla fylld med ångorna från starksprit!!
Slippa känna, slippa se bara vara för några timmar...
Men oavsett om bubblan tar mig bort i några timmar så står den där och knackar hårdare än aldrig förr när jag måste återvända till verkligheten..
Faan vad det här suger!!


/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0