Its always harder to see happiness!!

Jävla k*k ångest söndag!
Ja man får faktiskt ha dåliga dagar, efter 100 bra så kommer en helvetes dag!!
Jag hatar att må dåligt och att tänka på ALLt..
Jag vill bara dra för gardinerna, krypa under täcket, slå på sorgsen musik och ligga där tills jag är glad igen! Jag har en sån dag där jag saknar allt! Jag saknar min älskade familj och mina älskade vänner..
Det är en sån dag där jag hellst av allt bara skulle vilja vara hemma för en sekund!


Missförstå mig inte, jag älskar mitt liv här.. Jag trivs så bra och jag har absolut inga planer på att flytta hem.. Men ibland kan jag sakna allt jag har hemma och då är det svårt att vara så långt ifrån!
Missa saker som jag mer än allt annat skulle vilja vara med på..
Det är svårt att ha sina älskade på olika ställen och i olika länder!!


Nu ska jag lägga mig på golvet, skrika och gråta.. Sen resa på mig och hoppas att jag mår så sjukt mkt bättre än vad jag gör nu!!!





/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0