Scared of losing my heart!!

Jag har inte skrivit på länge, jag har inte haft motivation..
Mitt liv har bara varit ett streck.. Har inte orkat ta itu med varken upp eller ner!
Nu när jag för första gången står ensam, MÅSTE jag ta itu med alla känslor som jag tidigare bara sopat bort och låst in så långt in i hjärtat jag bara förmått mig till!!


Jag är rädd varje gång jag går in, stänger dörren och låser! Jag vet att jag är ensam!
Helt ensam med allt som finns där, det skrämmer mig.. 
Det gjorde mig livrädd!!
Men sen jag kom tillbaka har jag känt en lättnad av att äntligen veta att jag kan må skit!!
Jag kan gråta, skratta, skrika jag kan göra det mina känslor får mig till..
För jag vet att jag inte behöver dela mina känslor med någon annan än mig själv när jag inte vill.. Det här är det bästa jag kunde gjort!


Jag vet att alla känslor jag har instängda och som varit instängda länge inte bara kommer försvinna, men det kommer vara skönt att veta att jag kan känna allt jag vill känna!!
Det här kommer bli det bästa året någonsin!!



Det här är året kommer jag göra allt för att ta vara på varje sekund, minut och timme!!
Det här är vårat år <3



/Caroline


Kommentarer
Postat av: Syster

Finns här om du behöver prata, det vet du va??

Vill ha den bilden, skicka till mig :)

Älskar dig...

2011-01-07 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0